Babysalmesang

Dit lille barn elsker at synge med dig –
uanset hvor godt du synger!

Er du på barsel og har du lyst til at synge og vugge salmer ind i dit lille barn, samt dele sang glæden med andre barslende mødre og fædre, så prøv babysalmesang.

Kom og del dit barns glæde ved musik...

Det nærvær der kan skabes gennem sang og musik er en helt særlig oplevelse – både for de helt små og for deres forældre. Til babysalmesang stimuleres sansemotorikken samtidig med at følelsesmæssige, sociale og sproglige færdigheder udvikles. Vi bruger kroppen gennem sang og leg i Hellig Kors Kirkes kirkerum.

Vi synger salmer og fagtesange, danser, laver rim og remser, ride-ranke-lege, undersøger små instrumenter og kigger på sæbebobler, mens vi lytter til rolig musik. Genkendelighed og forventning er en stor glæde for de små, så vi synger de samme sange mange gange. På den måde kan du som forælder få inspiration til et repertoire, som også kan bruges derhjemme i alle mulige lege- og hyggestunder.

Det sker for børn

Tilmelding til babysalmesang